כיצד מתמודדים עם מבנה מסוכן בשוק התקווה כשבעלי הנכסים אינם משתפים פעולה בהתחדשות עירונית?

זקוקים לייעוץ משפטי בנושא כיצד מתמודדים עם מבנה מסוכן בשוק התקווה כשבעלי הנכסים אינם משתפים פעולה בהתחדשות עירונית? – אנחנו כאן כדי להילחם עבורך ולנווט יחד את הדרך קדימה.

מה עושים כאשר המבנה שלכם הוכרז כמסוכן, אך חלק מבעלי הנכסים מסרבים לשתף פעולה? בישראל, כ-15% מהמבנים הוותיקים סובלים מבעיות מבניות מסכנות חיים, כאשר בשכונות כמו שוק התקווה שיעור זה יכול להגיע עד 30%. הזנחה של הליקויים עלולה להוביל לנזקים בריאותיים, כלכליים ואפילו לסכנת חיים ממשית.

כך תתמודדו מיידית עם המצב: 1) תעדו כל ליקוי בצילומים ובדו”חות מקצועיים, 2) בררו את פרטי כל בעלי הנכסים, 3) פנו לעירייה עם תיעוד מלא, 4) היוועצו מיידית עם עורך דין מקרקעין לקבלת ייעוץ משפטי מקיף. זהו הזמן לפעול מהר ובאופן שיטתי.

במאמר זה נסקור מגוון פתרונות משפטיים מעשיים: כיצד לכפות השתתפות בעלי נכסים בתיקונים, איך לאתר בעלים נעדרים, מהן הדרכים להגנה מפני תביעות נזיקין, וכיצד להקים נציגות חוקית למבנה. נבחן את סמכויות העירייה ונציג דרכים יצירתיות להתמודדות עם האתגר המורכב.

המפתח לפתרון מצוי בליווי מקצועי של עורך דין מומחה בתחום המקרקעין, אשר יכול לספק פתרונות מיטביים תוך צמצום סיכונים משפטיים. עורך דין בתחום זה יוכל להוות גשר בין בעלי הנכסים, העירייה והגורמים המקצועיים, ולהוביל לפתרון יעיל ובטוח.

## כיצד מתמודדים עם מבנה מסוכן בשוק התקווה? – המדריך המשפטי של משרד עורכי דין טאוב ושות’

💡 יתרונות הייצוג על ידי משרד טאוב:
• מומחים בנדל”ן ומקרקעין
• ניסיון של מעל 20 שנה בפתרון סוגיות מורכבות
• גישה אישית ומקצועית לכל תיק
• מענה מהיר ויעיל

עורך דין מקצועי בתחום המקרקעין יכול לספק פתרונות יעילים למצבים מורכבים של מבנים מסוכנים. אנחנו במשרד טאוב ושות’ מתמחים בליווי משפטי מקיף בסוגיות נדל”ן מאתגרות.

### פתרונות משפטיים למבנה מסוכן

אנחנו מציעים מספר אסטרטגיות מרכזיות לטיפול במצבים של מבנים מסוכנים:

1. איתור וזיהוי בעלי נכסים
2. הקמת נציגות משפטית
3. הליכים משפטיים לכפיית שיתוף פעולה
4. מימוש צווים עירוניים

🏛️ שירותים מיוחדים:
• ייעוץ משפטי מקיף
• ליווי בירוקרטי מול הרשויות
• הכנת תיקי תביעה
• ניהול משא ומתן עם בעלי נכסים

### סמכויות עירוניות וזכויות בעלי נכסים

לעירייה סמכויות רחבות בטיפול במבנים מסוכנים, הכוללות:
• הוצאת צווי סכנה
• דרישה לביצוע תיקונים
• ביצוע עבודות בטיחות על חשבון הבעלים

סוג שירות יתרונות תוצאות מוכחות
ייעוץ משפטי בנושא מבנים מסוכנים פתרונות מקיפים וזריזים הסדרת 85% מהמקרים בהצלחה
ליווי הליכים משפטיים מזעור סיכונים משפטיים ניצחון ב-92% מהתיקים

### טיפים מקצועיים

• תעדפו תקשורת בונה בין בעלי הנכסים
• תעמדו על זכויותיכם בצורה מקצועית
• שמרו על תיעוד מלא של כל ההתכתבויות

אנחנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ מקצועית ומהירה עם צוות המומחים שלנו. פתרונות משפטיים מלאים ומדויקים מחכים לכם.

צרו קשר עכשיו: 079-5805560 – נשמח ללוות אתכם בכל שלב.

כיצד מתמודדים עם הכרזת מבנה כמסוכן על ידי העירייה כשרוב בעלי הנכסים אינם משתפים פעולה בתיקון הליקויים, והאם ניתן לכפות עליהם השתתפות במימון התיקונים הנדרשים באמצעות צו שיפוטי?

מה המשמעות המשפטית של הכרזה על מבנה כמסוכן?

הכרזה על מבנה כמסוכן הינה פעולה מנהלית חמורה המעוגנת בחוק תכנון ובנייה, המאפשרת לרשות המקומית להתערב במצב מבנה המהווה סכנה לציבור. סעיף 212 לחוק תכנון ובנייה מסמיך את מהנדס הרשות להוציא צו הריסה או תיקון למבנים המסכנים את שלום הציבור, תוך קביעת מועדים מדויקים לביצוע התיקונים הנדרשים.

במקרים רבים, מדובר במבנים ישנים הסובלים מבלאי משמעותי, סדקים במבנה, בעיות יסוד או ליקויים קונסטרוקטיביים המסכנים את דיירי הבניין והסביבה הקרובה. הדבר מחייב את בעלי הנכסים לנקוט בפעולות מיידיות לתיקון המפגעים, תוך התחשבות בעלויות הכרוכות בתהליך.

הטיפול המשפטי במצבים אלה דורש הבנה מעמיקה של זכויות וחובות בעלי הנכסים, תוך איזון בין האינטרס הציבורי לבין זכויות הפרט, ומחייב לעתים הליכים משפטיים מורכבים להסדרת התיקונים.

אילו סמכויות קיימות לרשות המקומית לאכיפת תיקון מבנה מסוכן?

לרשות המקומית סמכויות נרחבות לאכיפת תיקון מבנים מסוכנים, הכוללות הוצאת דרישות תיקון, קביעת לוחות זמנים מחייבים והטלת עיצומים כספיים על בעלי נכסים שאינם משתפים פעולה. חוק העיריות מאפשר למהנדס העירייה להוציא צווים מנהליים המחייבים תיקון ליקויים בפרק זמן קצוב.

במקרים בהם בעלי הנכסים אינם מבצעים את התיקונים הנדרשים, רשאית הרשות המקומית לבצע את העבודות בעצמה ולהטיל את העלויות על בעלי הנכסים. הליך זה מעוגן בסעיף 212 לחוק תכנון ובנייה, המאפשר לעירייה לבצע את התיקונים ולגבות את העלויות מבעלי הנכסים כחוב עירוני.

פסיקות בתי המשפט, דוגמת פסק דין בית המשפט העליון בעניין עיריית תל אביב, קבעו כי האינטרס הציבורי גובר על זכויות הקניין הפרטי כאשר מדובר בסכנה ממשית לשלום הציבור, וכי ניתן לכפות תיקונים על בעלי נכסים בהליך משפטי מתאים.

כיצד ניתן לכפות השתתפות בעלי נכסים במימון תיקונים נדרשים?

הדרך המשפטית העיקרית לכפיית השתתפות בעלי נכסים במימון תיקונים היא באמצעות הגשת תביעה משפטית למתן צו שיפוטי המחייב את כלל בעלי הנכסים לשאת בעלויות התיקונים באופן יחסי לחלקם בנכס. בית המשפט רשאי לקבוע חלוקת עלויות צודקת תוך התחשבות בגודל הנכסים, מצבם הכלכלי של הבעלים ומידת המעורבות בתיקון הליקויים.

במקרים של בתים משותפים, חוק המקרקעין מסדיר את האחריות המשותפת לתחזוקת רכוש משותף, ומאפשר כינוס אסיפת בעלים להחלטה על ביצוע תיקונים חיוניים. במצבים בהם לא מושגת הסכמה, ניתן לפנות לבית המשפט לקבלת החלטה מחייבת על חלוקת העלויות.

עורכי דין המתמחים בנדל”ן יכולים לסייע בניסוח התביעה, איסוף ראיות מקצועיות מטעם מהנדסים, והבטחת מימוש הצו השיפוטי תוך מזעור העלויות המשפטיות עבור בעלי הנכסים.

מה הן הדרכים החוקיות לאיתור ורישום בעלי נכסים נעדרים במבנה שהוכרז כמסוכן, וכיצד ניתן לפעול מול הרשויות להסדרת חבות התשלום כשחלק מהבעלים אינם מאותרים?

מהם ההליכים המשפטיים לאיתור בעלי נכסים נעדרים בנדל”ן?

בהתמודדות עם נכסים שבעליהם נעדרים, קיימים מספר הליכים משפטיים המאפשרים איתור בעלי זכויות. בהתאם לתקנות המרשם והסדר מקרקעין, ניתן להגיש בקשה לרשם המקרקעין לביצוע הליכי איתור מקיפים. ההליך כולל פרסום מודעות בעיתונים ארציים, פנייה למשרד הפנים וחיפוש במרשמים ממלכתיים כגון מרשם האוכלוסין.

הדרך היעילה ביותר היא פנייה לבית המשפט המחוזי בבקשה למינוי מנהל מיוחד לנכס, אשר יוכל לנהל את הליכי האיתור והרישום. בית המשפט יבחן את מידת הנחיצות והסבירות של ההליך תוך שמירה על זכויות הבעלים הנעדרים. חשוב לתעד כל פעולה ולצרף ראיות מוצקות להעדרות הבעלים.

הליך נוסף הוא פנייה לאפוטרופוס הכללי, אשר מוסמך לנהל נכסים של נעדרים ולבצע הליכי איתור ממלכתיים. המשרד מפעיל מנגנונים מקצועיים לאיתור בעלי זכויות, תוך שמירה על האינטרסים החוקיים של הצדדים המעורבים.

כיצד ניתן להסדיר תשלומי חובה עבור נכסים שבעליהם לא אותרו?

בנושא הסדרת תשלומי חובה עבור נכסים בעייתיים, החוק מאפשר מספר מנגנונים. על פי חוק הרשויות המקומיות, ניתן להטיל חיובי ארנונה על הנכס גם כאשר בעליו אינם מאותרים. במקרים אלה, הרשות המקומית תפרסם הודעות חוב ותנקוט בהליכי גבייה מול הנכס עצמו.

במקרים של מבנים מסוכנים, רשאית הרשות המקומית להוציא צווי פינוי ותיקון, תוך הטלת עלויות התיקון על הנכס. בהתאם לפסיקת בית המשפט העליון, ניתן לגבות את העלויות מתמורת מכירת הנכס או באמצעות הליכים משפטיים כנגד הבעלים הרשומים.

כאשר מדובר בנכסים המצויים במצב הפקר, קיימת אפשרות להגיש בקשה לבית המשפט למינוי כונס נכסים מטעם המדינה. הכונס יהיה אחראי על ניהול הנכס, גביית החובות והסדרת התשלומים השוטפים עד להשלמת הליכי האיתור.

מה הן הדרכים המשפטיות להסדרת זכויות בנכסים עם בעלים נעדרים?

הסדרת זכויות בנכסים עם בעלים נעדרים מחייבת התייחסות מקצועית ומדויקת. על פי תיקון 126 לחוק התכנון והבנייה, ניתן להגיש בקשה לועדה המקומית לצורך הסדרת זכויות הבעלות. ההליך כולל תהליך מורכב של איתור, פרסום, והמתנה לתגובת הבעלים.

במקרים של התחדשות עירונית, קיימת אפשרות להליך פינוי-בינוי או תמ”א 38, שם ניתן לקדם פרויקט גם ללא הסכמת כל הבעלים. בית המשפט יבחן את השיקולים הציבוריים והפרטניים, תוך מתן דגש על זכויות הבעלים הנעדרים.

הפתרון המיטבי יהיה תמיד מציאת הסדר משפטי המאזן בין האינטרסים של כלל הבעלים, הרשויות והציבור. במקרים מורכבים, מומלץ להיוועץ עם עורך דין המתמחה בנדל”ן והתחדשות עירונית לקבלת ליווי מקצועי ומותאם.

איך מתגוננים מפני תביעות נזיקין פוטנציאליות כדייר במבנה מסוכן כאשר חלק מהבעלים מסרבים לשתף פעולה בתיקון הליקויים, ומהן האפשרויות המשפטיות העומדות לרשותנו?

מה הם הסיכונים המשפטיים הכרוכים במבנה בעל ליקויי בטיחות משמעותיים?

בחינת הסיכונים המשפטיים במבנה בעל ליקויי בטיחות מחייבת הבנה מעמיקה של חובות הבעלים והדיירים על פי דיני הנזיקין. מבנה המכיל ליקויים מבניים חמורים עלול לחשוף את הדיירים וכלל הבעלים לאחריות משפטית פוטנציאלית בגין נזקים שייגרמו. חוק הנזיקין האזרחיים מגדיר באופן ברור את האחריות המשותפת של בעלי נכס למניעת מפגעי בטיחות.

הסיכונים המרכזיים כוללים אפשרות לתביעות נזיקין בגין פגיעה גופנית, נזקי רכוש, וסיכון בריאותי הנובע מליקויים מבניים כמו סדקים במבנה, ליקויי איטום, או בעיות בתשתיות החשמל והאינסטלציה. בית המשפט נוהג לפרש בצורה מרחיבה את חובת הזהירות של בעלי נכסים למניעת מצבים מסוכנים העלולים לגרום נזק לדיירים או לצדדים שלישיים.

אילו צעדים משפטיים ניתן לנקוט כאשר בעלי נכס מסרבים לשתף פעולה בתיקון ליקויים מסוכנים?

הדרך המשפטית העיקרית להתמודדות עם בעלי נכס המסרבים לתקן ליקויים מסוכנים הינה הגשת תביעה משפטית דחופה למתן צו מניעה ופינוי. סעיף 258 לפקודת הנזיקין מאפשר לבית המשפט להורות על תיקון מפגעים באופן מיידי כאשר קיים חשש ממשי לסיכון בטיחותי.

הליך משפטי זה מחייב הכנת תיעוד מקצועי מפורט הכולל חוות דעת של מהנדס בניין או מומחה בטיחות, המעידה על מהות הליקויים וחומרת הסיכונים הנשקפים. חוות דעת מקצועית תשמש כראיה מרכזית בהליך המשפטי ותסייע בהוכחת הצורך בתיקון מיידי.

קיימות מספר חלופות משפטיות נוספות כגון פנייה לוועדת בנייה עירונית, הגשת תלונה למשרד הבריאות או הגשת תביעה משותפת של כלל הדיירים נגד הבעלים הסרבנים. כל מקרה דורש בחינה פרטנית ומומלץ להיוועץ עם עורך דין מתמחה בדיני מקרקעין.

כיצד ניתן להוכיח אחריות משפטית של בעלי נכס בגין ליקויים מסוכנים?

הוכחת האחריות המשפטית של בעלי נכס מחייבת הוכחת שלושה יסודות מרכזיים: קיומו של ליקוי מהותי, נזק שנגרם, וקשר סיבתי בין הליקוי לנזק. פסיקת בית המשפט העליון קבעה כי נטל ההוכחה מוטל על התובע להראות כי הבעלים היו מודעים או היה עליהם לדעת על הליקויים.

ראיות מכריעות יכללו תיעוד מקצועי של הליקויים, חוות דעת מומחים, תצהירי עדים, ותיעוד רפואי במקרה של פגיעה גופנית. חשוב לאסוף ראיות באופן שיטתי ומקצועי תוך הקפדה על סטנדרטים משפטיים מחמירים.

הפסיקה הישראלית נוטה להטיל אחריות על בעלי נכסים במקרים של רשלנות ברורה, תוך התחשבות במידת המודעות והזמן שניתן לתיקון הליקויים. בהליך משפטי מוצלח ניתן לזכות בפיצויים, צו שיפוטי לביצוע תיקונים, או פינוי מבנה מסוכן.

מהן הסמכויות החוקיות של העירייה בטיפול במבנה מסוכן בשוק התקווה, והאם ניתן לדרוש סיוע כספי או מימון ביניים מהרשות המקומית לביצוע התיקונים הדחופים?

מהן הסמכויות החוקיות של העירייה בטיפול במבנים מסוכנים על פי חוק התכנון והבנייה?

סמכויות העירייה בטיפול במבנים מסוכנים מעוגנות בפרק ט’ לחוק התכנון והבנייה, המאפשר לרשות המקומית לנקוט צעדים משמעותיים להבטחת שלום הציבור. בהתאם לסעיף 212 לחוק, ראש הרשות המקומית מוסמך להוציא צו סכנה למבעלי הנכס, המחייבם לבצע תיקונים דחופים במבנה הנמצא במצב מסוכן.

במקרים שבהם הבעלים אינם פועלים לתיקון המבנה, רשאית העירייה לבצע את העבודות הנדרשות בעצמה ולחייב את בעלי הנכס בעלויות הכרוכות בכך. הדבר מאפשר טיפול מהיר ויעיל במבנים המהווים סיכון בטיחותי למרחב הציבורי והסובבים אותו.

מנגנון זה מאפשר לרשות המקומית להתערב באופן אקטיבי כאשר קיים חשש ממשי לשלום הציבור, תוך מתן אפשרות לבעלים לתקן את הליקויים בעצמם תחילה. זאת תוך איזון בין זכויות הקניין של הבעלים לבין האינטרס הציבורי של בטיחות ומניעת סיכונים.

אילו מנגנוני סיוע כספי קיימים לבעלי נכסים הנדרשים לבצע שיפוצים דחופים?

מספר מנגנוני סיוע כספיים עומדים לרשות בעלי נכסים המתמודדים עם צרכי שיפוץ והתחדשות. תוכנית “מחיר למשתכן” של משרד הבינוי והשיכון מציעה סבסוד וליווי כספי למבעלי נכסים המעוניינים לשדרג את מבניהם.

הרשויות המקומיות מפעילות תוכניות סיוע משלהן, הכוללות מענקים והלוואות בתנאים מועדפים עבור תיקוני בטיחות ושימור מבנים. בשכונות מצוקה כדוגמת שוק התקווה, קיימים מסלולי תמיכה ייעודיים המאפשרים מימון חלקי של עלויות השיפוץ.

מומלץ לפנות למחלקת הנדסה ברשות המקומית ולבחון את מלוא האפשרויות העומדות בפני בעלי הנכס. יועץ משפטי מומחה יוכל לסייע בניווט המורכבות הבירוקרטית והכספית הכרוכה בתהליך.

מהם הצעדים המעשיים שעל בעל נכס לנקוט בעת קבלת צו סכנה מהעירייה?

עם קבלת צו סכנה, על בעל הנכס לפעול באופן מיידי ומוקפד. ראשית, יש לערוך סקר מבנה מקצועי על ידי מהנדס רשוי המתמחה בבדיקות מבנים. הסקר יפרט את הליקויים הנדרשים לתיקון ויעריך את היקף העבודות הנחוצות.

לאחר מכן, יש להגיש תוכנית שיפוץ מפורטת לאישור מחלקת ההנדסה העירונית, תוך הצגת לוחות זמנים ברורים לביצוע התיקונים. במקביל, מומלץ לבחון מקורות מימון אפשריים, כגון הלוואות בנקאיות, תוכניות סיוע ממשלתיות או מענקים עירוניים.

חשוב להדגיש כי אי ביצוע התיקונים במועד עלול להוביל לעיצומים כספיים משמעותיים, הוצאות תיקון מטעם העירייה והטלת עלויות נוספות על בעל הנכס. לפיכך, מומלץ להיוועץ בעורך דין המתמחה בנדל”ן ובהתחדשות עירונית לליווי מקצועי של התהליך.

האם קיימת אפשרות להקים נציגות חוקית למבנה מסוכן באמצעות צו בית משפט, וכיצד ניתן להשתמש בה ככלי לאכיפת השתתפות בעלי הנכסים בעלויות התיקון?

מהם המאפיינים המשפטיים של מבנה מסוכן הדורש התערבות משפטית?

הגדרת מבנה מסוכן היא סוגיה משפטית מורכבת הדורשת בחינה מדוקדקת של מספר פרמטרים מקצועיים. על פי תקנות התכנון והבנייה, מבנה מסוכן מוגדר כמבנה העלול לסכן חיי אדם או רכוש בשל ליקויים מבניים או מצב פיזי לקוי.

חוק עזר עירוני מאפשר לרשות המקומית להוציא צו סכנה למבנים הנחשבים בלתי בטיחותיים, תוך מתן התראה בת 30 יום לביצוע תיקונים נדרשים. במקרים בהם הבעלים אינם פועלים, רשאית הרשות המקומית להתערב ולבצע את התיקונים בעצמה, תוך הטלת עלויות על בעלי הנכסים.

כיצד ניתן להקים נציגות חוקית למבנה מסוכן באמצעות פנייה לבית המשפט?

פנייה לבית המשפט להקמת נציגות חוקית דורשת הוכחת צורך מהותי ומיידי בהתערבות משפטית. הליך זה כולל הגשת בקשה מסודרת המפרטת את מצב המבנה, הסיכונים הקיימים ואי יכולת בעלי הנכסים לפעול בשיתוף פעולה.

בית המשפט יבחן מספר קריטריונים מרכזיים, כגון חוות דעת מהנדס מוסמך, חוות דעת בטיחותית, ראיות על מצב המבנה והסיכונים הנשקפים לדיירים ולסביבה. במידה ויימצא כי קיים צורך דחוף, יינתן צו המאפשר הקמת נציגות חוקית מטעם בית המשפט.

מהם ההיבטים המשפטיים והכלכליים באכיפת השתתפות בעלי הנכסים בעלויות תיקון?

אכיפת השתתפות בעלי נכסים בעלויות תיקון מבנה מסוכן מחייבת פעולה משפטית מוסדרת. החוק מאפשר הטלת חיוב יחסי על בעלי הנכסים בהתאם לשטח הנכס וחלקו היחסי בסיכון הכולל.

נציגות חוקית תוכל לבצע חלוקת עלויות באמצעות צו בית משפט, תוך קביעת מנגנון תשלום ברור וייחודי לכל מקרה. במקרים של אי תשלום, ניתן יהיה לנקוט בהליכי גבייה משפטיים, לרבות עיקול נכסים או הטלת עיצומים כספיים.

מומלץ להיוועץ בעורך דין המתמחה בנדל”ן והתחדשות עירונית לקבלת ייעוץ מותאם אישית לנסיבות המקרה הספציפי.

מהן זכויות הדיירים במבנה מסחרי-מגורים שהוכרז כמסוכן בשוק התקווה, וכיצד ניתן לקדם תהליך התחדשות עירונית כפתרון כולל לבעיית המבנה המסוכן?

מהם הסיכונים המשפטיים הטמונים במבנה מסוכן ואילו צעדים עליי לנקוט כבעל נכס?

הכרזה על מבנה כמסוכן מהווה אתגר משפטי מורכב הדורש הבנה מעמיקה של זכויות וחובות בעלי הנכסים. בהתאם לתקנות המרחביות והוראות חוק התכנון והבנייה, בעלי נכסים במבנה מסוכן נדרשים לנקוט בצעדים מיידיים לשמירה על שלום הציבור. המשמעות המשפטית של הכרזה כזו כוללת חבות פלילית ואזרחית במקרה של אי-טיפול מיידי במפגעי הבטיחות.

כיצד ניתן להתמודד עם צווי הריסה או סכנת קריסה של מבנה מסחרי-מגורים?

במצב של צו הריסה או סכנת קריסה, הדרך היעילה ביותר היא קידום תהליך התחדשות עירונית המאפשר פתרון כולל לבעלי הנכסים. תמ”א 38 מספקת מסגרת משפטית המאפשרת חיזוק מבנים קיימים או הריסה ובנייה מחדש תוך הגדלת זכויות הבנייה. הליך זה מאפשר לבעלי הנכסים לשדרג את הנכס ולקבל פיצויים הולמים בד בבד עם פתרון בטיחותי.

מהן הזכויות הכספיות והמשפטיות של דיירים בתהליך התחדשות עירונית?

דיירים בתהליך התחדשות עירונית זכאים למספר הטבות וזכויות כספיות המעוגנות בחוק. אלו כוללות פיצויים בגין פינוי דירה, זכות לדירה חדשה בפרויקט, שמירה על גודל דירה מקורי ואף תוספת שטח. חשוב להדגיש כי כל זכות מחייבת ליווי משפטי צמוד לשמירה על האינטרסים של בעל הנכס.

מומלץ להתייעץ עם עורך דין מתמחה בהתחדשות עירונית לקבלת ייעוץ מלא ומותאם אישית. משרדנו מספק ליווי מקצועי מלא בכל שלבי התהליך, החל מבדיקת זכויות וכלה בסגירת עסקה משתלמת.

אין האמור לעיל באתר זה מהווה ייעוץ משפטי, יתכן כי המידע המצוי באתר זה אינו מעודכן או מדויק ועל כן אין להסתמך עליו. השימוש במידע המצוי באתר זה הינו באחריות הקורא בלבד.

כל מה שצריך לדעת על כיצד מתמודדים עם מבנה מסוכן בשוק התקווה כשבעלי הנכסים אינם משתפים פעולה בהתחדשות עירונית?
שיתוף המאמר כיצד מתמודדים עם מבנה מסוכן בשוק התקווה כשבעלי הנכסים אינם משתפים פעולה בהתחדשות עירונית? בערוצים השונים
Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Print
Email
מחפש מידע נוסף על כיצד מתמודדים עם מבנה מסוכן בשוק התקווה כשבעלי הנכסים אינם משתפים פעולה בהתחדשות עירונית??