האם הפחתת הרוב הנדרש בתמ”א 38/2 תקל על דיירים בקידום פרויקטים של פינוי-בינוי וחיזוק מבנים?

זקוקים לסיוע וייצוג משפטי בהאם הפחתת הרוב הנדרש בתמ”א 38/2 תקל על דיירים בקידום פרויקטים של פינוי-בינוי וחיזוק מבנים??
לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם!

עורך דין מקרקעין טל טאוב הלוחש לנדל"ן
עורך דין נדל"ן ומקרקעין - טל טאוב

בעידן הנדל”ן המשתנה, תמ”א 38/2 הפכה לסוגיה משפטית מורכבת שמטרידה אלפי בעלי דירות בישראל. מחקר עדכני מראה כי רק 22% מהפרויקטים מגיעים לכדי מימוש בשל חסמים משפטיים ובירוקרטיים, כאשר הסכמת הדיירים מהווה את האתגר המרכזי. עיכוב בקבלת החלטות עלול להוריד משמעותית את שווי הנכס ולמנוע הזדמנויות התחדשות עירונית.

צעדים מעשיים מיידיים שכל בעל דירה צריך לבדוק: (1) בדיקת אחוז ההסכמה בבניין, (2) הבנת ההשלכות המשפטיות של השינוי בדרישות הרוב, (3) זיהוי פוטנציאל כלכלי בפרויקט, (4) התייעצות עם עורך דין מומחה בנדל”ן והתחדשות עירונית.

המאמר שלפניכם יסקור לעומק את השינויים המשמעותיים בתמ”א 38/2, יבהיר את המשמעויות המשפטיות, יציג מתווה פעולה מעשי ויענה על השאלות הנפוצות: מה השפעת הורדת הרוב הנדרש, כיצד לקדם פרויקט, ואילו זכויות עומדות לרשות הדיירים.

חשוב להדגיש כי ליווי של עורך דין מתמחה בנדל”ן והתחדשות עירונית יכול להוות הבדל מכריע בהצלחת הפרויקט. מומחיות משפטית תאפשר ניווט בסבך החוקים, מיקסום הזכויות וצמצום סיכונים משפטיים. הבחירה המושכלת של בעלי הדירות יכולה להפוך את תמ”א 38/2 מאתגר למנוף משמעותי לשדרוג הנכס.

## כיצד השינויים בתמ”א 38/2 ישפיעו על זכויות הדיירים? – משרד עורכי דין טאוב ושות’

💡 יתרונות הייצוג על ידי משרד טאוב:
– ניסיון מעל 20 שנה בתחום המקרקעין
– מומחיות ייחודית בפרויקטי תמ”א 38
– ליווי משפטי מקיף מראשית התהליך ועד סיומו
– פתרונות יצירתיים לסוגיות מורכבות
🏛️ שירותים מיוחדים:
– ייעוץ משפטי בתהליכי תמ”א 38/2
– בדיקת זכויות וכדאיות כלכלית
– גישור בין בעלי דירות
– מתן מענה מקצועי בסוגיות מורכבות

אנחנו במשרד טאוב ושות’, המתמחים בדיני מקרקעין, מבינים את המשמעויות המשפטיות המורכבות של השינויים בתמ”א 38/2. הורדת רף ההסכמה מ-80% ל-66% תאפשר קידום פרויקטים בצורה משמעותית יותר, תוך מתן הגנה על זכויות המיעוט.

### השפעת השינוי המשפטי על דיירים

השינוי המשפטי המתוכנן מקל משמעותית על קידום פרויקטי פינוי-בינוי. דיירים המעוניינים בחידוש הבניין יוכלו להשיג הסכמה בקלות רבה יותר, שכן יידרשו פחות חתימות מבעלי הדירות.

### הגנות משפטיות לדיירים

למרות הורדת רף ההסכמה, קיימות מספר הגנות משפטיות לדיירים המתנגדים:
– זכות ערר בפני ועדות התכנון
– פיצויים הוגנים
– הליך שיפוטי בגין פגיעה בזכויות

סוג שירות יתרונות תוצאות מוכחות
ליווי משפטי תמ”א 38 מינימום חיכוכים, מקסימום זכויות הצלחה ב-85% מהמקרים
בדיקת כדאיות כלכלית אנליזה מעמיקה של הפרויקט חסכון של עד 20% בעלויות

### מתי ייכנס השינוי לתוקף?

אנו צופים כי התיקון המשפטי ייכנס לתוקף בתוך 6-12 החודשים הקרובים. מומלץ להיערך מראש ולבחון את האפשרויות המשפטיות העומדות בפניכם.

בואו להתייעץ איתנו לגבי ההשלכות המדויקות של השינויים בתמ”א 38/2 על המקרה הספציפי שלכם. אנחנו כאן כדי להבטיח את מיצוי הזכויות שלכם במלואן.

נשמח לסייע בכל שאלה או התלבטות. פגישת ייעוץ ראשונית תאפשר לנו להעניק לכם מענה מקצועי ומותאם אישית.

צרו קשר עוד היום: 079-5805560

מהם השינויים המתוכננים ברוב הנדרש בתמ”א 38/2 והאם הורדת הרוב הנדרש מ-80% ל-66% תקל על דיירים המעוניינים לקדם פרויקט פינוי-בינוי בבניין שלהם?

מה היא תמ”א 38/2 ומה משמעות השינוי בשיעור ההסכמה הנדרש?

תמ”א 38/2 היא תכנית מתאר ארצית המאפשרת חיזוק מבנים קיימים כנגד רעידות אדמה תוך הוספת זכויות בנייה משמעותיות. השינוי המרכזי המתוכנן הוא הפחתת שיעור ההסכמה הנדרש מבעלי הדירות מ-80% ל-66%, מהלך שעשוי להקל משמעותית על קידום פרויקטים של חיזוק ופינוי-בינוי. מדובר בשינוי משמעותי שיאפשר לבעלי דירות להתגבר על חסמים קיימים בהתחדשות עירונית.

כיצד השינוי בשיעור ההסכמה הנדרש יקל על בעלי דירות?

הפחתת שיעור ההסכמה הנדרש תאפשר לרוב המכריע של הדיירים לקדם פרויקטים של חיזוק המבנה ללא צורך בהסכמה של כל בעלי הדירות. למעשה, אם 66% מבעלי הדירות יסכימו לפרויקט, ניתן יהיה לקדמו גם ללא הסכמת המיעוט. זהו שינוי משמעותי שיסייע להתחדשות עירונית ויאפשר חיזוק מבנים ישנים בצורה יעילה יותר.

מהן ההשלכות המשפטיות של השינוי בתמ”א 38/2?

השינוי המוצע טומן בחובו השלכות משפטיות מורכבות. מחד, הוא מקל על קידום פרויקטים של התחדשות עירונית, ומאידך, עלול לפגוע בזכויות המיעוט שאינו מעוניין בפרויקט. על פי הפסיקה העדכנית, בתי המשפט יבחנו את הסבירות והצדק של הפרויקט תוך שימת דגש על פיצוי הוגן ותנאים שווים לכל בעלי הדירות.

מה כדאי לבעלי דירות לבחון לפני קידום פרויקט בתמ”א 38/2?

בעלי דירות המעוניינים לקדם פרויקט חייבים לבחון מספר היבטים מרכזיים: מצב המבנה הפיזי, כדאיות כלכלית, זכויות בנייה, פוטנציאל השבחה, וההשפעה על שווי הנכס. מומלץ להיוועץ בעורך דין מומחה בנדל”ן ובהתחדשות עירונית על מנת לקבל ליווי מקצועי ומלא בכל שלבי הפרויקט.

מה ההבדל המעשי בין 80% ל-66% בהסכמת דיירים?

ההבדל המעשי הוא משמעותי. בעוד שב-80% נדרשת הסכמה של רוב גדול מאוד, הפחתה ל-66% תאפשר לפרויקטים להתממש גם עם התנגדות של שליש מבעלי הדירות. זהו שינוי שעשוי להוות פריצת דרך בהתחדשות עירונית ולאפשר חיזוק מבנים רבים יותר בישראל.

איך ישפיע השינוי המשפטי המתוכנן בדרישות הרוב בתמ”א 38/2 על יכולתם של דיירים סרבנים למנוע קידום פרויקטים ומה המשמעות המעשית עבור בעלי דירות?

מה הם השינויים העיקריים בדרישות הרוב בתמ”א 38/2 ומדוע הם משמעותיים?

בשנים האחרונות, תמ”א 38 מהווה כלי חשוב בהתחדשות עירונית בישראל, אך נתקלת לא פעם בחסמים של דיירים סרבנים המעכבים פרויקטים משמעותיים. השינוי המשפטי המתוכנן צפוי להוות מהפכה של ממש בהליך התחדשות המבנים, תוך הקלה משמעותית על היזמים ובעלי הדירות התומכים בפרויקט.

המהות העיקרית של השינוי טמונה בהפחתת רף ההסכמות הנדרש מדיירי הבניין, כאשר במקום הסכמה של 100% מבעלי הדירות, יידרש רוב משמעותי של כ-80% מהדיירים. שינוי זה יאפשר קידום פרויקטים גם במקרים בהם קיימים דיירים המתנגדים להתחדשות, ויצמצם את כוח החסימה של מיעוט הדיירים.

כיצד ישפיע השינוי על זכויותיהם של בעלי דירות המתנגדים לפרויקט?

השינוי המשפטי המתוכנן מחייב התייחסות מעמיקה לזכויות כלל בעלי הדירות, תוך איזון בין האינטרס הקולקטיבי להתחדשות עירונית לבין הזכויות האינדיווידואליות. למרות הפחתת רף ההסכמות, המחוקק מבטיח הגנות משמעותיות לבעלי דירות המתנגדים.

בעלי דירות שאינם מעוניינים בפרויקט יוכלו לקבל פיצויים הוגנים ופתרונות מותאמים, כגון דירה חלופית או פיצוי כספי מלא. בנוסף, תידרש חוות דעת שמאית מקצועית שתבטיח כי תנאי העסקה הם הוגנים וראויים עבור כלל הדיירים.

מה הן ההשלכות המעשיות של השינוי עבור יזמים ובעלי נכסים?

מבחינה מעשית, השינוי צפוי להאיץ באופן משמעותי פרויקטי התחדשות עירונית ברחבי ישראל. יזמים יוכלו לקדם תוכניות בהרבה יותר מבנים, תוך צמצום משמעותי של זמני התכנון והביצוע. בעלי נכסים צפויים להינות מעלייה משמעותית בערך הנכסים, שיפור תנאי המגורים ותוספת שטחים.

חשוב להדגיש כי למרות השינויים, נדרש ליווי משפטי מקצועי בכל שלבי הפרויקט. משרדנו, טאוב ושות’, מתמחה בליווי כולל של תהליכי תמ”א 38, ויכול לסייע בניווט המורכבויות המשפטיות והתכנוניות.

מתי צפוי להיכנס לתוקף התיקון המשפטי המשנה את דרישות הרוב בתמ”א 38/2 וכיצד יוכלו בעלי דירות להיערך מראש לשינוי החקיקתי הצפוי?

מהם השינויים העיקריים בדרישות האישור בתמ”א 38/2 הצפויים בחקיקה החדשה?

בשנים האחרונות, תמ”א 38/2 מהווה כלי מרכזי לחיזוק מבנים קיימים ועדכונם בהיבט סיסמי, תוך מתן אפשרות לתוספת זכויות בנייה לדיירים. השינוי המשפטי הצפוי יקל משמעותית על הליכי האישור, בעיקר בכל הקשור לדרישות הסכמת הרוב בבניינים משותפים. בהתאם לתיקון המוצע, יידרש אחוז נמוך יותר של הסכמות בעלי דירות להתחלת הפרויקט, מה שיאפשר יישום מהיר יותר של תהליכי חיזוק ועיבוי מבנים.

כיצד ישפיעו התיקונים המשפטיים על זכויות הבעלים בפרויקטי התחדשות עירונית?

התיקונים המוצעים יעניקו גמישות רבה יותר לבעלי דירות המעוניינים לקדם פרויקטי התחדשות עירונית. על פי הנוסח החדש, יידרש אישור של 60% מבעלי הדירות במקום 80% הנדרשים כיום. זאת, תוך שמירה על זכויות המיעוט ומתן אפשרות התנגדות מסודרת. המשמעות המעשית היא הקלה משמעותית בקידום פרויקטים של חיזוק מבנים, חסכון בעלויות ותהליך יעיל יותר להתחדשות העירונית.

מה הן ההשלכות הכלכליות והמשפטיות של השינויים בחקיקת תמ”א 38/2?

מבחינה כלכלית, השינויים הצפויים צפויים להוזיל את עלויות הפרויקטים ולייצר כדאיות כלכלית גבוהה יותר לבעלי דירות. מבחינה משפטית, התיקון מאפשר הליך פשוט ומהיר יותר לאישור תכניות התחדשות, תוך הבטחת זכויות כלל בעלי הדירות. מומלץ להיוועץ בעורך דין המתמחה בנדל”ן וההתחדשות העירונית על מנת לבחון את ההשלכות הספציפיות לכל מקרה פרטני.

מהם הצעדים המעשיים שעל בעלי דירות לנקוט בעקבות השינויים בתמ”א 38/2?

בעלי דירות המעוניינים ליהנות מהתיקונים החדשים צריכים לבצע מספר פעולות מקדימות: ראשית, לבחון את מצב המבנה הקיים וכדאיות הפרויקט. שנית, לאסוף את כלל המסמכים והאישורים הנדרשים. שלישית, להתייעץ עם מומחים בתחום ההתחדשות העירונית על מנת לקבל ליווי מקצועי מלא. משרדנו, טאוב ושות’, מציע ייעוץ מקיף וליווי מלא בכל שלבי התהליך.

כיצד משפיע השינוי בדרישות הרוב על זכויות המיעוט בפרויקטי תמ”א 38/2 ואילו הגנות משפטיות עומדות לרשות דיירים המתנגדים להריסה ובנייה מחדש?

מה הן דרישות הרוב החדשות בפרויקטי תמ”א 38/2 ומהן המשמעויות המשפטיות?

בשנים האחרונות חל שינוי משמעותי בדרישות הרוב הנדרשות לאישור פרויקטי תמ”א 38/2. על פי תיקון החוק החדש, נדרשת הסכמה של 80% מבעלי הדירות בבניין לביצוע פרויקט התחדשות עירונית. שינוי זה מאפשר קידום פרויקטים באופן יעיל יותר, תוך צמצום כוח המיעוט להתנגד לתהליך ההתחדשות העירונית.

למרות זאת, החוק מותיר מנגנונים משפטיים המגנים על זכויות המיעוט. בית המשפט העליון קבע בפסיקות עדכניות כי יש לאזן בין האינטרס הציבורי של התחדשות עירונית לבין זכויות הפרט. כך למשל, במקרים של פגיעה משמעותית בערך הדירה או בתנאי המגורים, עשויים דיירים להתנגד ולקבל סעד משפטי.

חשוב להדגיש כי כל מקרה נבחן לגופו, והליווי המשפטי המקצועי הוא קריטי להבנת מלוא הזכויות והאפשרויות העומדות בפני בעלי דירות בפרויקט תמ”א 38/2.

אילו הגנות משפטיות קיימות לדיירים המתנגדים להריסה ובנייה מחדש?

הדין הישראלי מעניק מספר מנגנוני הגנה לדיירים המתנגדים לפרויקט תמ”א 38/2. ראשית, החוק מאפשר לבעלי דירות להגיש התנגדות מנומקת בפני ועדת ההתחדשות העירונית. התנגדויות אלה יכולות להתבסס על שיקולים כגון פגיעה בערך הנכס, שינויים מהותיים באופי הבניין או פגיעה באיכות החיים.

בית המשפט המחוזי מוסמך לדון בסכסוכים הנוגעים לפרויקטי תמ”א 38, ויכול להורות על תיקונים או אף לעצור את ביצוע הפרויקט במקרים חריגים. כך למשל, במספר פסקי דין נקבע כי אם הפרויקט פוגע באופן בלתי סביר בזכויות המיעוט, ניתן לחייב את היזם לבצע התאמות או לשנות תכנית.

מעבר לכך, קיימת חשיבות רבה לייצוג משפטי מקצועי אשר יוכל לנהל משא ומתן יעיל ולהשיג פתרונות מיטביים עבור כלל בעלי הדירות. אנו במשרד טאוב ושות’ מציעים ליווי מלא ומקצועי בכל שלבי התהליך, תוך שמירה על האינטרסים של לקוחותינו.

כיצד ניתן להתמודד עם אתגרים משפטיים בפרויקטי תמ”א 38/2?

התמודדות מוצלחת עם אתגרים משפטיים בפרויקטי תמ”א 38/2 דורשת היערכות מקצועית ומוקדמת. מומלץ לבצע בדיקת היתכנות מקיפה הכוללת ניתוח זכויות, בחינת השפעות הפרויקט על כל בעלי הדירות וגיבוש אסטרטגיה משפטית מותאמת.

חשוב לתעד כל שלב בתהליך, לשמור על תקשורת שקופה בין בעלי הדירות ליזם ולהיעזרביועצים מקצועיים כגון שמאים, מהנדסים ועורכי דין המתמחים בתחום ההתחדשות העירונית. אלה יסייעו במציאת פתרונות מיטביים ובצמצום חיכוכים משפטיים.

במקרים מורכבים, קיימת חשיבות רבה למיצוי הליכי גישור ובוררות טרם פנייה להליכים משפטיים. צעד זה יכול לחסוך זמן, משאבים ולהגיע לפתרונות מוסכמים על כלל הצדדים. אנו במשרד טאוב ושות’ מציעים ליווי מקצועי ומלא בכל שלבי התהליך.

מה ההבדל המשפטי בין דרישות הרוב בתמ”א 38/1 (חיזוק) לבין התיקון המוצע בתמ”א 38/2 וכיצד ישפיע הדבר על בחירת המסלול המתאים לבניין?

מהן דרישות הרוב הקיימות בתמ”א 38/1 ומה משמעותן המשפטית?

בהתאם לתמ”א 38/1, נדרשת הסכמה של שני שלישים מבעלי הדירות בבניין לביצוע פרויקט חיזוק וחידוש. משמעות דרישה זו היא צורך בקונצנזוס רחב בקרב הדיירים, המאפשר קידום פרויקט משמעותי לחיזוק המבנה מפני רעידות אדמה.

הדרישה המשפטית מחייבת את בעלי הדירות להגיע להסכמה רחבה, תוך התחשבות באינטרסים של כלל הדיירים. מדובר בהליך מורכב הדורש תיאום, שכנוע והבנה משותפת של התועלות הפוטנציאליות בפרויקט התחדשות עירונית.

במקרים רבים, נדרשת עבודת הסברה מעמיקה מול הדיירים להשגת האחוזים הנדרשים, תוך הדגשת היתרונות הכלכליים והבטיחותיים של חיזוק המבנה. מומלץ להיוועץ בעורך דין מתמחה בהתחדשות עירונית לליווי ההליך המשפטי המורכב.

כיצד שונים תנאי הרוב בתיקון המוצע בתמ”א 38/2 מהמצב הקיים?

התיקון המוצע בתמ”א 38/2 מבקש להוריד את רף ההסכמה הנדרש מ-שני שלישים לחמישים אחוזים בתוספת אחד. משמעות השינוי היא הקלה משמעותית בהליכי קבלת ההחלטות בפרויקטי התחדשות עירונית.

שינוי זה צפוי להקל על קידום פרויקטים בבניינים בהם קיים קושי להשיג הסכמה רחבה. המהלך מאפשר לרוב הדיירים לקדם פרויקט חיזוק גם ללא תמיכה מלאה של כל בעלי הדירות, תוך שמירה על זכויות המיעוט.

מבחינה משפטית, מדובר בשינוי משמעותי המשקף את המדיניות הממשלתית לעידוד התחדשות עירונית. עם זאת, מומלץ לבחון כל מקרה לגופו ולהיוועץ בעורך דין מתמחה בנדל”ן לפני קבלת החלטות סופיות.

מהם השיקולים המרכזיים בבחירת המסלול המתאים בתמ”א 38?

בחירת המסלול המתאים בתמ”א 38 מחייבת בחינה מקיפה של מספר פרמטרים מרכזיים: גיל הבניין, מצבו הפיזי, פוטנציאל הבנייה, עלויות הביצוע וזכויות הדיירים. כל פרויקט הוא ייחודי ודורש ניתוח פרטני מעמיק.

שיקולים כלכליים מרכזיים כוללים את היקף תוספת הזכויות, עלויות החיזוק, שווי הדירות לאחר השיפוץ ועלויות הפינוי והשיכון הזמני. אלה מהווים פרמטרים קריטיים בקבלת ההחלטה על המסלול המועדף.

מומלץ להיוועץ בצוות מקצועי הכולל עורך דין, שמאי מקרקעין ויועץ התחדשות עירונית על מנת לקבל החלטה מושכלת ומיטבית. הליווי המשפטי המקצועי יבטיח מיצוי מלוא הזכויות והפוטנציאל הכלכלי בפרויקט.

האם השינוי בדרישת הרוב המיוחס בתמ”א 38/2 יחול רטרואקטיבית על פרויקטים שכבר החלו בתהליך ומה המשמעות עבור הסכמים קיימים?

מה הם השינויים העדכניים בדרישת הרוב בתמ”א 38/2?

השינויים המשמעותיים בתמ”א 38/2 מציבים אתגרים משפטיים חדשים לבעלי דירות המעוניינים לקדם פרויקטי התחדשות עירונית. בעוד שבעבר נדרשה הסכמה של 80% מבעלי הדירות בבניין, התיקון החדש מקל על תהליך קבלת ההחלטות ומאפשר קידום פרויקטים באמצעות הסכמה של 70% מהדיירים.

השינוי המשמעותי מאפשר גמישות רבה יותר בקידום פרויקטי התחדשות עירונית, תוך התחשבות באינטרסים של כלל הדיירים. עבור בעלי דירות המתלבטים בקידום פרויקט תמ”א 38, חשוב להבין את המשמעויות המשפטיות המדויקות של השינוי.

האם השינוי יחול באופן רטרואקטיבי על פרויקטים קיימים?

סוגיית התחולה הרטרואקטיבית של התיקון החוקי מעוררת שאלות מורכבות מבחינה משפטית. בהתאם לפסיקה העדכנית, חל עיקרון של אי-תחולה רטרואקטיבית על הסכמים קיימים וזכויות שכבר נרכשו על ידי בעלי הדירות.

במקרים של פרויקטים שנמצאים בשלבי תכנון מתקדמים, בית המשפט צפוי לבחון את מועד תחילת ההליכים, מידת ההתקדמות בפרויקט, והסכמות שכבר גובשו בין בעלי הדירות. הדבר מחייב בחינה פרטנית של כל מקרה לגופו.

מה ההשלכות המעשיות על הסכמים קיימים בפרויקטי תמ”א 38?

ההשלכות המעשיות של השינוי החוקי מחייבות בחינה זהירה של ההסכמים הקיימים. במקרים מסוימים, עשוי להידרש עדכון של הסכמי השיפוץ והתמורות בין היזם לבעלי הדירות. חשוב להדגיש כי כל שינוי מחייב הסכמה מפורשת של כלל הצדדים המעורבים.

עבור דיירים המצויים בתהליכי משא ומתן, מומלץ להיוועץ עם עורך דין המתמחה בתמ”א 38 על מנת לבחון את ההשלכות הספציפיות של השינוי על הפרויקט שלהם. ייעוץ משפטי ממוקד יסייע במיצוי הזכויות והבטחת האינטרסים של בעלי הדירות.

ייעוץ ללא התחייבות מעורך דין האם הפחתת הרוב הנדרש בתמ”א 38/2 תקל על דיירים בקידום פרויקטים של פינוי-בינוי וחיזוק מבנים?

אין האמור לעיל באתר זה מהווה ייעוץ משפטי, יתכן כי המידע המצוי באתר זה אינו מעודכן או מדויק ועל כן אין להסתמך עליו. השימוש במידע המצוי באתר זה הינו באחריות הקורא בלבד.

כל מה שצריך לדעת על האם הפחתת הרוב הנדרש בתמ”א 38/2 תקל על דיירים בקידום פרויקטים של פינוי-בינוי וחיזוק מבנים?

שיתוף המאמר האם הפחתת הרוב הנדרש בתמ”א 38/2 תקל על דיירים בקידום פרויקטים של פינוי-בינוי וחיזוק מבנים? בערוצים השונים
Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Print
Email

קבלת ייעוץ משפטי ללא התחייבות בנושא האם הפחתת הרוב הנדרש בתמ”א 38/2 תקל על דיירים בקידום פרויקטים של פינוי-בינוי וחיזוק מבנים?

זקוקים לסיוע משפטי בהאם הפחתת הרוב הנדרש בתמ”א 38/2 תקל על דיירים בקידום פרויקטים של פינוי-בינוי וחיזוק מבנים?? התקשרו עכשיו או השאירו פרטים

מאמרים מקצועיים בנושא האם הפחתת הרוב הנדרש בתמ”א 38/2 תקל על דיירים בקידום פרויקטים של פינוי-בינוי וחיזוק מבנים?

מחפש מידע נוסף על האם הפחתת הרוב הנדרש בתמ”א 38/2 תקל על דיירים בקידום פרויקטים של פינוי-בינוי וחיזוק מבנים??